SZUKAJ
 
KATEGORIE
Astrologia, ezoteryka i parapsychologia
Biografie i wspomnienia
Ekonomia i biznes
Encyklopedie, słowniki, leksykony
Fotografia i wideo
Historia
Humanistyka
Języki obce
Książki audio
Książki popularnonaukowe
Miłość, erotyka i sex
Nauki ścisłe
Nauki medyczne
Nauki przyrodnicze
Podróże
Polityka
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Tania książka
Technika
Wolny czas
PRZESYŁKI
  • Przesyłka ekonomiczna /tylko przy wpłacie na konto/ 9.00 zł
  • Przesyłka priorytetowa /tylko przy wpłacie na konto/ 10.00 zł
  • Przesyłka pobraniowa priorytetowa 24.00 zł

LIKWIDACJA Z dniem 01-09-2014 następuje likwidacja księgarni. Książki są wysprzedawane do wyczerpania zapasów.

Proszę o zaczekanie  mailowe potwierdzenie dostępności konkretnego tytułu.Wraz z potwierdzeniem zostanie przesłany nr konta do wpłaty.

 

Ilość: 128 Strona: [1]2345678»
Sortuj wg.:A-D  E-H  I-L  M-P  Q-T  U-Z  
Autor: Bocheńska-Włostowska Katarzyna
Cena okładkowa: 39.80 zł
Nasza cena: 37.81 zł
Książka Katarzyny Bocheńskiej zasługuje na uwagę, gdyż umiejętnie łączy walory popularnonaukowe z poradnikowymi. Znajdziemy tu zatem treści odwołujące się do uznanych wyników...
Wydawca: Impuls
Autor: Małgorzata Lisowska-Magdziarz
Cena okładkowa: 30.00 zł
Nasza cena: 27.00 zł
Oto praktyczny poradnik jakościowej analizy dyskursów medialnych w prasie, radiu, telewizji, internecie. Książka w przystępny sposób tłumaczy, na czym polega analiza...
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Yochai Benkler
Cena okładkowa: 42.00 zł
Nasza cena: 39.90 zł
W Bogactwo sieci. Jak społeczna produkcja zmienia rynek i wolność ' Autor przedstawia społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty wzrostu znaczenia nierynkowego wytwarzania informacji,...
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Łośgraf
Autor: Don Tapscott
Cena okładkowa: 49.00 zł
Nasza cena: 46.55 zł
Żyjemy w niezwykłych czasach - po raz pierwszy w historii ludzkości pokolenie, które dopiero wkracza w dorosłość, może nas nauczyć, jak przygotować świat na przyszłe...
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Łośgraf
Autor: Ewa Nowel
Cena okładkowa: 15.00 zł
Nasza cena: 15.00 zł
Książka dla nauczyciela zawiera opisy realizacji zajęć z edukacji czytelniczej i medialnej w szkole ponadgimnazjalnej. Scenariusze jednostek metodycznych zawierają: - cele lekcji -...
Wydawca: Wydawnictwo: Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Autor: Małgorzata Molęda-Zdziech
Cena okładkowa: 78.00 zł
Nasza cena: 74.10 zł
prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski: Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która...
Wydawca: Difin
Autor: Hans Mathias Kepplinger
Cena okładkowa: 32.00 zł
Nasza cena: 28.80 zł
Niniejsza książka jest dogłębną, wieloaspektową i historyczną analizą zawartości niemieckich mediów (głównie prasy), przeprowadzoną pod kątem wykrycia związków między...
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagielońskiego
Autor: Rafał Maciąg
Cena okładkowa: 40.00 zł
Nasza cena: 36.00 zł
Mimo bogatej, istniejącej już literatury, książce udaje się podjąć problematykę nowych mediów z zupełnie nowej i dotychczas pomijanej strony. To ich swoista teoria,...
Wydawca: WUJ
Autor: Bogdan Fischer , Weronika Świerczyńska-Głownia
Cena okładkowa: 25.20 zł
Nasza cena: 22.68 zł
Praca dziennikarza opiera się na pozyskiwaniu, przetwarzaniu i udostępnianiu informacji szerokiemu odbiorcy. Na zdobycie obiektywnej informacji pozwala konstytucyjna zasada wolności...
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Autor: Dafna Lemish
Cena okładkowa: 42.00 zł
Nasza cena: 37.80 zł
Książka stanowi autorytatywny przegląd problematyki związanej z oddziaływaniem telewizji na dzieci, sporządzony na podstawie pięćdziesięcioletniego dorobku badawczego z całego...
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagielońskiego
Autor: Małgorzata Bogunia-Borowska (red.)
Cena okładkowa: 32.00 zł
Nasza cena: 28.80 zł
Dziecko w świecie mediów i konsumpcji to książka analizująca sytuację współczesnego dziecka, jego pozycję społeczno-kulturową, sposoby funkcjonowania oraz kreowania i przedstawiania...
Wydawca: oprawa broszurowa
Autor: Michał Gajlewicz, Katarzyna Gajlewicz-Korab
Cena okładkowa: 40.00 zł
Nasza cena: 38.00 zł
Między dziennikarstwem a public relations istnieją wielorakie związki. Na przykład część materiałów w kampaniach public relations jest umieszczana w mediach. Dla specjalistów...
Wydawca: Difin
Ilość: 128 Strona: [1]2345678»

PROMOCJA DNIA


Księgarnia internetowa Arik.pl oferuje książki akademickie, z tematów: ekonomia i biznes, marketing i public relations, pedagogika i resocjalizacja, psychologia, socjologia, dziennikarstwo i wiele innych. Arik.pl to nie tylko nauka i studia, ale również książki o hobby, takie jak: sport, football, tenis, zdrowie, diety i prawidłowe odżywianie. Polecamy również poradniki biznesowe oraz specjalistyczne pozycje wydawnictw uniwersyteckich.